Co trzeci Polak nie planuje dnia planujmy dzień!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
E-commerce "jedzie" na mobile’u? Do zakupów używamy aplikacji mobilnej, stron RWD a może… PWA?
Zmiana modelu studiowania to między innymi wynik drastycznie rosnących kosztów życia. To one często sprawiają, że studenci decydują się na łączenie pracy z edukacją
Sylwester dla wielu z nas oznacza zabawę do białego rana, w towarzystwie ulubionej muzyki i znajomych. To także przyjęcie, na którym nie może zabraknąć noworocznego toastu i równie wystrzałowych, jak ta noc – pysznych i pożywnych przekąsek
Postcovidowa Polska zmaga się z zaniedbaniem zdrowia przez Polaków. Odwoływanie wizyt, przekładanie ich na późniejszy termin lub korzystanie z wygodnych teleporad sprawiły, że w naszym kraju coraz mniej wykonywanych jest zabiegów usunięcia zaćmy
Długowieczność – marzymy o niej wszyscy. Jej sekret nie jest jeszcze w pełni znany, jednak wiadome jest, że styl życia i sposób odżywiania ma duży wpływ na wygląd skóry, zdrowie i samopoczucie
Dwieście tysięcy – tylu kierowców zawodowych ma zabraknąć w Polsce już za dwa lata. Możliwości wsparcia w wyjściu z tej sytuacji branża dostrzega w cyfryzacji.
Osoby w wieku 60+ stają się coraz liczniejszą grupą w naszym kraju. Szacuje się, że do 2050 r. w Polsce może być nawet aż blisko 14 mln ludzi
W związku z epidemią koronawirusa oraz trudną fizycznie i psychicznie sytuacją dla wszystkich z nas uruchamiamy dedykowany dla seniorów Terapeutyczny Telefon Wsparcia Instytutu Świadomości
Działalność człowieka sprawiła, że woda w prawie wszystkich rzekach Afryki, Azji i Ameryki Łacińskiej nie nadaje się do picia. 80% ścieków wraca do ekosystemu, bez oczyszczenia i ponownego wykorzystania
Epidemia COVID-19 już wpłynęła negatywnie na sytuację finansową niemałej liczby konsumentów na całym świecie
Doświadczenie wielu marek pokazuje, że prowadzenie działalności nastawionej jedynie na zysk w pewnym momencie obraca się przeciwko firmie
© 2015-2024 DTL.PL – Wszystkie prawa zastrzeżone.